شیاف سقط جنین
نوشته شده توسط : healty

شیاف سقط جنین

خرید شیاف سقط جنین می توانید از دارویی به نام میزوپروستول یا سیتوتک استفاده کنید که باعث نرم شدن و باز شدن دهانه رحم می شود.
و رحم شما منقبض شود تا بارداری را پشت سر بگذارد. این در حدود 85% مواقع در عرض 1 هفته پس از مصرف موفقیت آمیز است. این دارو ممکن است باعث خونریزی شدید و گرفتگی دردناک شود.
اگر بارداری از بین نرود، ممکن است دوزهای اضافی دارو یا یک روش جراحی انجام شود مورد نیاز باشد شیاف سقط جنین در نیم ساعت.

خرید قرص سقط جنین

https://salamatinews.com/buy-abortion-pills/

 

تفاوت شیاف سقط جنین با خرید قرص سقط جنین

 

تفاوت خرید شیاف سقط جنین با خرید قرص سقط جنین خطرات احتمالی شامل خونریزی بسیار شدید یا عبور ناقص بارداری است که می تواند نیاز به جراحی و عفونت احتمالی دارد. این خطرات رایج نیستند.
ارائه دهنده شما میزوپروستول (سایتوتک) 800 میکروگرم (4 زبانه) را برای قرار دادن واژینال تجویز می کند. شما ممکن است نیاز به دوزهای متعدد داشته باشد. پزشک دستورالعمل هایی را در مورد تکرار این دوز به شما می دهد. هنگامی که برای شروع آماده شدید، 4 عدد از قرص ها را تا حد امکان وارد واژن کنید.

سقط جنین در خانه

https://salamatinews.com/abortion-at-home/

باید حداقل 30 دقیقه اول دراز بکشید تا قرص ها جذب شوند.  اگر قرص ها بعد از 30 دقیقه دوباره بیرون بیایند اشکالی ندارد. آنها همیشه این کار را نمی کنند
حتی اگر دارو جذب شده باشد کاملاً حل شود.

 

بعد از استفاده از شیاف سقط جنین

شیاف سقط جنین در نیم ساعت بعد از استفاده از شیاف سقط جنین اکثر خانم ها در چند ساعت اول پس از قرار دادن آن مقداری خونریزی یا گرفتگی دارند دارو.ممکن است ایبوپروفن، استامینوفن/تیلنول یا داروهای مسکن ارائه شده توسط شما مصرف کنید.

خرید قرص سایتوتک

https://salamatinews.com/buy-cytotec-tablets/

دکتر برای ناراحتی طبیعی است که خونریزی شدید و شامل لخته در 12 ساعت اول پس از تزریق باشد. قرص ها بعد از این خونریزی باید بیشتر شبیه یک دوره معمولی باشد.
در طی چند روز آینده خونریزی کاهش می یابد و بیشتر زنان مقداری از آن را خواهند داشت خونریزی و لکه بینی برای یک یا دو هفته. (2 هفته اول از تامپون استفاده نکنید)

شیاف سقط جنین اصل

در چند روز آینده استراحت کافی داشته باشید. به مدت 2 هفته از آمیزش واژینال و هیچ چیزی در داخل واژن استفاده نشود.
به مدت 2 هفته یا تا زمانی که خونریزی قطع نشده است شنا نکنید، از وان آب گرم استفاده نکنید یا حمام نکنید.

قیمت قرص سقط جنین

https://salamatinews.com/the-price-of-abortion-pills/

ممکن است زمان لازم باشد تا چرخه قاعدگی شما به حالت عادی برگردد، معمولاً 4-6 هفته. این دوره
ممکن است سنگین تر از حد معمول باشد
تخمک گذاری می تواند در عرض 2 هفته پس از سقط جنین شما اتفاق بیفتد بنابراین امکان بارداری وجود دارد
در عرض ماه بهتر است قبل از اقدام به پریود شدن حداقل یک دوره معمولی صبر کنید
حامله در این دوران از نوعی کنترل بارداری استفاده کنید.

سقط جنین با قرص

 

https://salamatinews.com/%d8%b3%d9%82%d8%b7-%d8%ac%d9%86%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d8%b1%d8%b5/

اثرات جانبی:
شایع ترین عوارض جانبی این دارو تهوع، استفراغ، اسهال، شکمی است.
گرفتگی و لرز این عوارض معمولا خفیف هستند و فقط چند ساعت تا 24 باقی می مانند
ساعت ها.
پیگیری:
طی 8 تا 14 روز به یک قرار ملاقات نیاز خواهید داشت. در آن زمان، ارائه دهنده تصمیم خواهد گرفت که آیا شما
نیاز به سونوگرافی یا هر آزمایش دیگری دارد

قرص سقط جنین

 

https://salamatinews.com/abortion-pills/

 

 خرید قرص سایتوتک

هنگام استفاده از شیاف سقط جنین

سیگار نکشید و الکل ننوشید. اینها باعث تحریک معده شما می شوند و می توانند آن را مستعد آسیب ناشی از داروهایی مانند ایبوپروفن و آسپرین کنند.

اگر زن هستید، اگر باردار هستید از این دارو استفاده نکنید. در حین مصرف این دارو و حداقل یک ماه (یک دوره قاعدگی کامل) پس از قطع این دارو باردار نشوید. اگر می‌توانید باردار شوید، در حین مصرف این دارو از یک روش قابل اعتماد کنترل بارداری استفاده کنید. با تیم مراقبت خود در مورد گزینه های کنترل بارداری صحبت کنید. اگر باردار شدید، فکر می‌کنید باردار هستید یا می‌خواهید باردار شوید، فوراً با تیم مراقبت خود تماس بگیرید تا راهنمایی کنند.

اسم شیاف برای سقط جنین

قرص میزوپروستول اسید معده را کاهش می دهد و به محافظت از پوشش معده در برابر آسیب هایی که می تواند ناشی از مصرف آسپرین یا یک داروی ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAID) باشد، کمک می کند.

میزوپروستول یک پروستاگلاندین مصنوعی است که با "جایگزینی" پروستاگلاندین هایی که تولید آنها توسط آسپرین یا NSAID ها مسدود می شود، عمل می کند. این دارو برای جلوگیری از ایجاد زخم معده در طول درمان با آسپرین یا NSAID استفاده می شود. نمونه هایی از NSAID ها شامل ایبوپروفن ( ادویل ، موترین )، ناپروکسن ( الو )، سلکوکسیب ، دیکلوفناک ، ایندومتاسین و ملوکسیکام است .

میزوپروستول در شرایط بیمارستانی برای القای رسیدن دهانه رحم، القای زایمان در زنان مبتلا به پارگی زودرس غشاها و درمان خونریزی های جدی پس از زایمان استفاده می شود، این موارد خارج از اندیکاسیون های تایید شده است.

خرید قرص سقط جنین

میزوپروستول همچنین در ترکیب با میفپریستون یا متوترکسات برای پایان دادن به بارداری اولیه (سقط جنین دارویی) یا به تنهایی برای از دست دادن بارداری زودرس (سقط جنین) است.

  • اگرچه مقررات FDA به متخصصان و داروخانه های معتبر مراقبت های بهداشتی اجازه می دهد که میفپریستون و میزوپروستول را برای سقط جنین پزشکی هم در مراکز مراقبت های بهداشتی و هم از طریق بهداشت از راه دور و پست ارسال کنند، برخی قوانین ایالتی ممکن است این اجازه را ندهند . به عنوان مثال، لوئیزیانا لایحه‌ای را تصویب کرده است که میفپریستون و میزوپروستول را به عنوان مواد کنترل‌شده خطرناک طبقه‌بندی می‌کند که پس از امضای آن، هر کسی که این قرص‌های سقط جنین را بدون نسخه داشته باشد ممکن است با زندان و جریمه نقدی روبرو شود. اکثر سقط جنین ها در لوئیزیانا غیرقانونی است.

در صورت استفاده برای شرایط غیر مرتبط با بارداری، میزوپروستول نباید در دوران بارداری استفاده شود و اگر می توانید باردار شوید، باید قبل از شروع این درمان، تست بارداری منفی بدهید.

Prevent Miscarriage

 




:: برچسب‌ها: شیاف سقط جنین , شیاف سقط جنین اصل , شیاف سقط جنین در نیم ساعت , شیاف سقط جنین اسمش چیه , اسم شیاف برای سقط جنین , سقط جنین با شیاف دیکلوفناک ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: